Kasutustingimused

Veebipoe tiki.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Bestnet AS (registrikood 10261109), asukohaga Lehola tee 1, Lehola küla Lääne-Harju vald Harju maakond 76612.

Ostu-müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Tellija poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks Veebipoe ja Tellija vahel. Tellimistingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipood jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Tellijat eelnevalt informeerides.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja on märgitud toodete juurde. Hinnad sisaldavad käibemaksu.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba saatmiskulud kannab Tellija. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Tellija asukohast ning valitud kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse tellijale tellimuse vormistamisel.

Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.

Tellimuse vormistamine

Tellimust saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised Tellijad.

Tellija peab tutvuma toote juures oleva kirjelduse ja kohaletoimetamise tingimustega. Toote tellimiseks tuleb klikata nupule „Lisa ostukorvi“. Klikates „Ostukorvil“, näeb Tellija kogu oma ostukorvi koos tasutava summaga.

Tellimuse vormistamiseks tuleb sisestada Tellija andmed nõutud väljadel ning valida võimalike hulgast sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel näeb Tellija oma ostukorvi summat koos kohaletoimetamise tasuga. Enne lõplikku ostu kinnitamist peab Tellija veenduma, et sisestatud detailid nii valitud toote kui ka Tellija andmete kohta on korrektsed.

Tellimuse esitamisel on Tellija teadlik, et tellimusega kaasneb maksekohustus. Märkides vastavasse kastikesse „linnukese“ kinnitab Tellija, et on tutvunud Veebilehe tellimistingimustega.

Tellimuse eest saab tasuda pangalingi kaudu või arve alusel. Arve saadetakse Tellijale e-posti teel.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Tellimuse esitamisel, saadetakse Tellijale e-posti teel kinnituskiri, milles on märgitud tellitud toode/tooted, valitud kohaletoimetamise viis ja aadress, maksetingimus ja eeldatav tarneaeg. Kui Tellija märkab viga kinnituskirjal, tuleb sellest koheselt teada anda Veebipoele kas e-posti või telefoni teel.

Kauba kohaletoimetamine

Kauba kohaletoimetamine toimub Eesti piirides.

Tooted on saadaval kuni tooteid jätkub.

Veebipoel on on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida seoses kauba otsasaamisega laost või muul põhjusel. Veebipood informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-kirja teel. Kauba eest tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kauba tarnelubadus on märgitud toote juures. Tarnelubadus on indikatiivne ja võib nihkuda paari päeva raames olenevalt pühadest ja ettearvamatutest asjaoludest. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Tellija määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumist.

Erandjuhtudel on Veebipoel õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Veebipood jätab endale õiguse erinevate tarneaegadega toodete puhul tellimusi poolitada ning tarnida tooteid mitmes jaos.

Kohaletoimetamine Omniva pakiautomaatide kaudu. Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Veebipoe kontole. Kauba saabumisel saadetakse Tellijale SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks tuleb sisestada ekraanile uksekood ja võtta pakk avanenud kapist välja.

Kohaletoimetamine Omniva kulleriga. Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Veebipoe kontole. Kuller võtab Tellijaga ühendust tellimuses märgitud telefoni numbrit kasutades, et leppida kokku kattesaamise täpsem aeg. Kuller toimetab saadetise esimese ukseni (st. korterelamu välisuks või eramaja värav), transpordi hind ei sisalda korrusetasu. Kui kuller tellimuses olnud telefoninumbrit kasutades Tellijaga kontakti ei saa, toimetatakse pakk lähimasse postiasutusse ja kliendile edastatakse Omniva poolt saadetise saabumise teade, mille alusel saab Tellija saadetise postiasutusest kätte. Kulleri tasu Tellijale ei tagastata. Kui Tellija soovib postiasutusest pakki uuesti koju tellida, siis tuleb võtta ühendust Omnivaga ja tellida vastav teenus Omniva hinnakirja alusel.

„Tulen ise järele“ transpordiviisi korral toimub kauba kättesaamine Veebipoe esinduskauplusest/laost:

Tiki esinduskauplus Kadaka tee 185, 12618 Tallinn. Esinduskauplus on avatud E-R 9:00-17:00. Pühade puhul võib esineda muudatusi. Kui saadetis on valmis väljastamiseks, teavitatakse klienti e-kirja ja/või telefoni teel. Väljaspool esinduskaupluse lahtiolekuaegasid kaupa ei väljastata.

Tiki ladu Rae 4, 76805 Paldiski. Ladu on avatud E-R 8:00-16:00 Kui saadetis on valmis väljastamiseks, teavitatakse klienti e-kirja ja/või telefoni teel. Väljaspool lao lahtiolekuaegasid kaupa ei väljastata.

Tiki ladu Gaasibaasi tee, Vana-Kuuste küla, Kambja vald, Tartumaa. Ladu on avatud E-R 8:30-16:30  Kui saadetis on valmis väljastamiseks, teavitatakse klienti e-kirja ja/või telefoni teel. Väljaspool lao lahtiolekuaegasid kaupa ei väljastata.

Pärast tellimuse eest tasumist on võimalik kaupa hoida Veebipoe laos 7 päeva, alates 8. päevast lisandub kauba maksumusele hoiustamistasu 1% kauba maksumusest päevas. 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on tellijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul välja arvatud  tellija soovidele vastavalt komplekteeritud ja/või maanteeametis registreeritud haagis, mille puhul taganemisõigus ei kohaldu.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui tellijaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse rakendamisel ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastusleht, mille saab alla laadida SIIT , ning saata see e-posti aadressile epood@tiki.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Tellija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel tellijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik tellijalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tellija on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui tellija on kaupa tellides valinud Veebipoe pakutud kõige soodsamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda tellijalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab tellijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel, ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest tellijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul kauba üleandmisest tellijale eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Tellijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile epood@tiki.ee või helistada telefonil 678 2064.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tellijale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood tellijale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui tellijal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile epood@tiki.ee või helistada telefonil 678 2064 Kui tellija ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on tellijal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tellija ja Veebipoe vahel sõlmitudlepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Tellija võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole