fbpx
Sinu ostukorv
0
Kokku 0.00 
Vaata ostukorvi

Haagise hooldus

Pakume haagistele kvaliteetset korralist hooldust ning aitame ka keerulisemate remonttöödega.

Oluline teada!

Haagis, nagu iga teinegi sõiduk, vajab regulaarset hooldust ja sihipärast korrashoidu. Teosta hooldustööd täielikult ning õigeaegselt, see aitab tagada haagisele pika kasutusea. Märgi teostatud tööd haagise kasutusjuhendi lõpus asuvasse hooldusraamatusse. Korralist hooldust soovitame teha vähemalt korra aastas. Korralise hoolduse puhul vaadatakse üle haagise veosõlmed ning elektrivarustus. Eriti oluline on korraline hooldus piduritega haagistel, millel on tarvis regulaarselt kontrollida pidurite korrektset rakendumist.

Oleme võimelised oma töökojas kiiresti läbi viima vajadusel ka keerulisemaid remonttöid, mis vajavad näiteks keevitamist või suuremate osade vahetamist.

Broneeri hooldus

Haagiste hooldust ja remonti teostame Tiki müügiesinduses (Kadaka tee 185, Tallinn). Kohapeal on olemas ka lai valik varuosi haagiste kiire hoolduse ja remontööde läbiviimiseks.

Remondi- või hooldusaeg broneeri eelnevalt telefoni või e-maili teel:
Tel. (+372) 5300 0605
E-mail: esindus@tiki.ee 
NB! Kindlasti soovime broneerimisel teada haagise mudelit ja valmistamise aastat.

Tööde eelkalkulatsiooni vormistame kehtiva varuosade hinnakirja alusel. Edasimüüja teenuste kasutamisel tuleks tööde maksumus täpsustada vastava edasimüüjaga.

Tiki haagiste hoolduse ja remondiga tegelevate edasimüüjate kontaktid leiate edasimüüjate lehelt.

Oleme alati valmis jagama nõuandeid ja soovitusi haagise kasutamise kohta ning meie poole tasub pöörduda ka haagise tehnilise seisukorra kontrollimiseks, näiteks enne pikemaid sõite.

NB! Selleks, et sinu haagise tööiga oleks pikk ja kasutus turvaline, tutvu enne haagise esmakordset kasutamist kindlasti kogu Tiki haagiste kasutusjuhendi sisuga. Kasutusjuhend on alati kättesaadav ka QR koodi abil, mille leiad oma haagise tiislilt.

Pretensiooni esitamise õigus

TIKI haagistele kehtib tootmisdefektide suhtes Euroopa Liidu tarbijakaitse direktiividest tulenev kahe aastane pretensiooni esitamise õigus alates ostutehingu kuupäevast. Lisaks võivad rakenduda siseriiklikud tarbijaõigused. Siseriiklike nõuete kohta täpsema info saamiseks pöördu oma piirkondlikku tarbijakaitseasutusse.

Kui oled avastanud vea
Defekti ilmnemisel lõpeta haagise kasutamine esimesel võimalusel, et vältida vea süvenemist! Esita pretensioon defekti kohta haagise müünud poele esimesel võimalusel!
Lae siit alla reklamatsiooni vorm.
Lisa probleemikirjeldusele fotod defektist ja haagise ostudokument.

Tootmisdefektideks ei loeta kahjustusi või muid ilminguid, mis tulenevad:

  • Haagise kasutusjuhendi info eiramisest.
  • Haagise kasutamisest sihtotstarbetul või hooletul viisil.
  • Teeliikluse nõuete eiramisest.
  • Haagise omavolilisest ümberehitusest.
  • Haagise normaalsest kulumisest/vananemisest.
  • Kasutusest või hoiust korrosiivses keskkonnas.
  • Kasutusel tekkinud mehaanilistest vigastustest haagisele.

Pretensioonid lahendatakse koostöös haagise tootja esindajaga. Omaalgatuslikult tehtud kulutused defektide parandamiseks tootja poolt hüvitamisele ei kuulu.

Tallinna müügiesindus
Müük ja hooldus
Tel. (+372) 5300 0605
Tel. (+372) 655 0915
esindus@tiki.ee